Rolex repliki zegarków

news Rolex replik jest wydawało się dobry początek

Rolex znany jest z dobrej zdolności w walce designu i technologii. tym razem, nie są czymś nowym potrzebne, aby zwracać uwagę. jest krótki, a nowy film reklamowy wyświetlany przez Rolex, o nazwie „rolex i ikony.” dla tych firm produkujących dobra luksusowe, mogą zapytać, co jest najlepsze marki w wykorzystaniu mediów społecznościowych w promocji na rynku. po rozmowie z ekspertów, którzy posiadać, dane związane z tym aspektem, okazało się te marki, które są oparte na mody są laureaci wykorzystują nośniki, takie jak Chanel i Cartier. chodzi o repliki zegarków, media nie wydaje się polem bitwy będzie im płacić dużo uwagi do. jednak, ponieważ wydała swój nowy film promocyjny, rolex jest wyłączony do udanego początku.
Niedawno, zgłosiłem się na Forbes dotyczących nowej stronie Facebook Rolex tutaj. mają też youtube rolex, że uruchomiony w ubiegłym roku. działania social media Rolex są adekwatne do ich ogólnych wysiłków marki i zaznaczyć raczej dobry użytek mediów z punktu widzenia komunikacji – choć jak wielu marek, ich unikać tworzenia i wspierania zaznajomiony społeczności. nowa seria sprytnych i krótkich filmów nadrobi nowo uruchomionej „rolex i ikony” kampanii. jako nowy początek, dwa filmy zostały wydane przez rolex opisać Andy Warhol i Elvis Presley, dwa rolex regularne noszących.
Każdy wideo trwa około 30 sekund. filmy, które mają różne ostre brzmiących Rolex repliki zegarków i śliskiego wartości produkcji. wydaje się wyrazić, że „ten facet był znanym i wpływowym … i nosił rolex.” szczerze,
Exploring rolex historię przeszłości, to nie jest trudno znaleźć historie, jak ta, z dość prawdopodobne materiału przez co najmniej dwa tuziny takich filmów. Rolex jest szczęście mieć dyżurów bardzo sławnych nadgarstkach, który założył swoje produkty i wykorzystujących te historie dla swoich bieżących działań marki jest nie myślenia.
wydaje się, że rolex początek zrozumieć główne punkty, które podkreślałem dla years– że marketing obejmuje dwa różne rodzaje komunikacji. Wierzę, że to dlatego rolex zacząć odczuwać ten przeznaczony dla produktu związanego z kampanii. jedna jest komunikowanie swoich produktów, a drugiej komunikację na temat swojej marki. rolex zwykle nie mieszają się z dwóch, które moim zdaniem jest bardzo inteligentny. kampania rolex i ikony jest o narysować obraz swoich klientów i klientów, jak wyższej klasy społecznej, słodki i prosty obraz ikony historii, który nosił Rolex. Nawet filmy prezentowane są filmy dokumentalne, jak mini, które dodają do „informacyjnej” natury mediów. nie ma wątpliwości, że jest bardzo dobrze, a to znak, że Rolex został planuje jak prawidłowo zająć social media i internet Marketing / Reklama na kilka lat.
zgodnie wideo Rolex i jego poprzedniej marketingu, czy kochasz, czy nie, pragną jednego lub już posiadają jeden, jest to marka z rolex jakości i technologii. jej wizerunek w Internecie jest dobrze znana przez jego promocji. „noszone przez elity społeczne, wizjonerów i zwycięzców. przez artystów, polityków, poszukiwaczy przygód i liderów w swoich dziedzinach. tylko rolex odważył się stwierdzić taką znakomitą grupę osób noszących z przeszłości i teraźniejszości. rolex hołd dla tych niezwykłych osób, których życie zmieniło oblicze świata. ” tylko rolex zasługują ten opis.